English  Chinese  Español   Japanese   Portugalsky   Deutsch   العربية   Français   Русский   

Amarok

Moje motorka

Návody

Download

 

Guestbook

 

 

 JAWA 350/634-4-03

Provedení pro ČSSR, tzv. "tichá verze"

r.v.1974, na konci 2009 najeto cca 48000km

 

Úpravy a opravy provedené mnou a předcházejícími majiteli 

 

Typové označení motoru

633-4
Druh motoru Dvoudobý zážehový, tříkanálový s vratným vyplachováním
Počet válců 2
Uspořádání válců Stojaté, příčně vedle sebe, sklon 25° šikmo vpřed
Vrtání 58mm
Zdvih 65mm
Objem válců 343,47cm3
Objem kompresního prostoru 20,9cm3
Stupeň komprese 9,2
Maximální výkon

14,7KW / 5250rpm (pro 634-4-03)

v TP je ale uvedeno 16,2KW

Maximální točivý moment 29,4Nm / 4250rpm
Maximální otáčky 5750rpm
Střední pístová rychlost při 5250rpm 11,37m/s
Maximální pístová rychlost při 5250rpm 18,29m/s
Časování rozvodů

sání 59° před/za HÚ

přepouštění 58,5° před/za DÚ

výfuk 73,5° před/za DÚ

Karburátor JIKOV 2926SBDb, HT92, VT55, 2. zářez shora, šroub povolen o 1 otáčku

Díky odstraněnénu labyrintu a clonce HT96, jehla 3. zářez shora, šroub volnoběhu povolen o 0.8 otáčky
Mazání olej smíchaný s palivem - 1:33
Spojka Typ JAWA 633-1, lamelová v olejové lázni
Primární převod Dvojitým válečkovým řetězem, 47/29 zubů
Převodovka Čtyřstupňová, s ozubenými koly ve stálém záběru, se zubovými spojkami bez poloautomatického vypínání

I-1:3,16; II-1:1,88; III-1:1,33; IV-1:1

Sekundární převod Jednoduchým válečkovým řetězem, 52/18 zubů
Spouštění motoru Mechanické nožní pákou
Elektrická soustava

Dynamobateriová 6V, uzemněný mínus pól

Dynamo 6V/75W při 1500rpm, dvoucívkový regulátor s odporem

Akumulátor Olověný 6V/14Ah
Zapalovací svíčky Neodrušené N15C
Žárovka hlavního světlometu 40/45W
Žárovky ukazatelů směrů 15W
Žárovka brzdového světla 21W
Žárovky osvětlení budíků parkovací a koncové světlo LED, celkem 3,5W
Předstih zážehu 2,8mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,3 - 0,4mm
Vzdálenost elektrod svíček 0,6 - 0,7mm
Rám 634-4, dvojitý trubkový, uzavřený, s zadní kyvnou vidlicí
Přední vidlice Teleskopická s vinutými pružinami, kapalinovými tlumiči, zdvih 150mm, typ 638
Zadní vidlice Kyvná, s dvěma odpružovacími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih 80mm
Kola

18" s paprskovým výpletem

Přední pneu Barum, zadní Barum

Brzdy Dvě nezávislé, mechanické čelisťové, dvouklíčová, lepené obložení
Suchá hmotnost 155kg
Maximální rychlost 120km/h dle výrobce i ve skutečnost
Spotřeba paliva na 100km 4L dle výrobce (v praxi cca 3,5-5L)
Rozvor 1390mm
Výška sedla 830mm

Majitelem jsem od neděle 9.října 2005 od 13:00, jedná se o "tichou verzi" s menší hlučností a menším výkonem, který by měl být 14,7KW, ale v technickém průkazu je uvedeno 16,2KW, hlučnost není taky zrovna malá a navíc chybí některé prvky, které by měly snížit výkon a hlučnost, takže nějak nevím čemu věřit.

 

 

Nahoře stav po dovezení domů, dole stav po zimě 2005/2006